I feel the criminal emotion when our bodies collide

Denna dag har både vart bra och dålig. Haft mkt motgångar men alla ridpassen har gått bra, speciellt Foffen. Vissligen va Patricia, Sorbas och Magnum oxå fina och såklart Vince som ja red utan ledare en sväng i dag, men Monica va me ändå.
Foffen där imot, när han är fin så är han riktgt fin! Seriöst Vänstergaloppen som vi haft så stora problem nu och som jag alltid haft problem med själv funkar just nu mkt bättre än högergaloppen. Vetefan va som har hänt men både han och jag är mkt jämnare i våra sidor än vad vi varit vilket känns jätte bra! :)

Nu ska jag därimot plugga, städa och packa! Känner mig otroligt stressad, vf väntar jag med allt i sista minuten?!


And the sparks will fly, like a neon explosion
And the sparks will shine like a million sparklights
and the sparks will fly
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0