Varning

Mitt hurmör just nu...
FYFAAAAN!!
1 hel dag utan telefon, man märker hut beroende man är. Sen alla idioter, till och börja med han på AF som int fatta jag ville byta praktikplats och sa blablabla, sen när ja träffa min handläggare då bah men visst sure vi fixar det kom bah in me papprerna i morgon... Sen jävlen på dialekt!!! Han bah men garantin har gått ut blabla, repa den kostar ca 3000 kanske. Sen när ja kommer hem och hittar kvittot ståre ja ska ha garanti i 2 år, vilket går ut i December 2011!! Vilket betyder att jag har flera månader kvar av min garanti. I morgon blire gå in igen och prata allvar med han!!! Om han int dör på kuppen! Och ska fan ha en telefon att ha under tiden och ska fan ha en iPhone annars kommer jag inte överleva helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0