The resolution

And you hold me down
And you got me living in the past
Come on and pick me up
Somebody clear the wreckage from the blast

Varje dag samma sak. Du sårar mig mer än du vet, men det är ju inte ditt fel utan mitt. Ibland undrar jag vad som egentligen är bäst...



Börjar fundera, jag som är världens mest morgontrötta människa som aldrig brukar duscha på morgonen utan på kvälle och hatar att stressa. I dag var ja ute i stallet före Monica, kvart i 7 var ja ute med Foffen och väckte den sovande älgen. Vid halv 8 var ja tillbaka och till 8 hade jag duschat. 9 var jag helt klar, fikat och allt och rullade iväg mot jobbet. HELT SJUKT! Jag har ju blivit galen.
När jag gick skola i kalix och bodde där gick ja upp 10 i 8 (började 8) slängde på mig kläder, borsta tänderna i hyper fart och gick. Nu hinner jag lite mera så att säga.

I morgon blire springa in på AF under lunchen åh fixa lite med att börja på praktik hos Monica på måndag till typ mars eller nå. Då blire rida, rida, rida ! Då ja bruakr ha nån häst på wf oxå :)


Söta llila fina fina T <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0