Lips of an angel

Dagen har bestått av att chilla. Sov sedan drog ja till sanna och hämta min mobil!!!! Sen hämta vi upp Carro, drog till max sen hämta vi Nelson och sedan drog vi till sanna och såg nån film sedan drog vi ut med saaben :)
Sen släppte man av alla och drog hem så kom hem för ett tag sedan. Nu chilla vidare och se OTH och äta upp resten av chipsen <3 Sen måste jag bli nyttigt, rååkade bli max i dag... igen...



Och kolla har en "fin" mobil bild på min bästa vän! :D tyvärr så har ja tappat bort ehhh han? nu så måste jag fara ut och leta han lixom!? Tänkt om han sprungit ut på vägen och blivit påkörd?? Vore väldigt tragiskt...



It's really good to hear your voice saying my name
It sounds so sweet...

Kommentarer
Postat av: Carro

HAN HAHAAHAHAHAHAH HÄLGEEE

2011-02-14 @ 07:37:29
URL: http://caaaarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0