Iphone & sömn i mitt hjärta <3

Parry Gripp – I Got No Iphone
Tyvärr passar int den låten i nå mera på mig för i dag fick ja en ny!! :D eller köpa en... men till halva priset ny i allafall. Jag överlevet inte utan den! <3
I morgon ska jag roa mig med att fixa till den tror jag så kan man börja använda den , hihi :))
Parry Gripp – You, Me And My Iphone <3
Sen blire boka flygbiljett snart! Enkel resa... MEN FETT KUL! :D Kommer sakna så mkt men samtidigt det är en stor chans att få se nå mera av Boden och samtidigt jobba och så få rida :D

Iallafall kvällen bestod att va ute på stan med Carro, Malin, Amanda & Sanna :))  fina tjejjoor sedan mötte vi Pontus, Tobbe & Sara en sväng på stan oxå men vi roa oss i saaben ute på vägarna ;)
Och nu ska jag ta min galna lilla kissekatt och sova <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0