Am i wrong?

Fullt upå, jobbar hos Monica så rider ganska mkt just nu, 6 hästar vart de i tisdags! Men i veckan har jag 1 extra häst då Dixie är borta och sen har ja ju Magnum 3 dagar i veckan. Annars äre Foffen, Emma & 1 eller 2 hästar på WF som jag rider vanligt vis :)

Iallafall i går var jag dödstrött så vart inte mkt gjort. I kväll har man chillar med lite folk i stan och for på travet en sväng och såg ett lopp, haha :)

I allafall om mindre än 2 vecker far jag till Göteborg! :D Blir nice, sen väntar jag samtal från irland så får vi se hur det blir med det då :) Är riktigt sugen kan jag ju säga! Men samtidigt lämna ALLT! Äre värt de? Det vet man int förens efter. Iallafall det är ju nu jag måste testa så att säga. Kan ju inte vänta, eller rättare sagt vad ska jag vänta på?


Är dock så många jag i såfall kommer sakna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0