Update

Kul lördag ja kom nyss på allt som ska försöka hinnas me på dagarna nu mera:
3 hästar,  Skola(distans), Bilskola, träning, träffa kompisar åh pojkvännen. De mesta är ju iallafall sånt ja vill göra, dock skippar ja gärna allt me ordet skola i, men vem gör inte det egntligen?
Sen äre ju möten, födelsedagsfirande, biobesök, träffa släkten(speciellt nu) sånt som kan dyka upp på några ställen oxå. Sen kanske man vill sova oxå?

I dag är ju 11 september, 2 saker slår mig så fort ja hör de datumet. World trade center är en av de åh det andra är faktiskt min "pappas" födelsedag.
Nä men dagen har spenderats i luleå på dressyrtävlingar, gick inte dirket bra kan ja väll påstå men La debuten men med en spänd & skyggig häst som ipincip sprang över personal åh stacket när vi skulle ut åh in från ridhuset så fick man komentaren " mjukt ridet på spänd häst" i allafall. Åh så klart att han är söt, åh de e gode tur i bland.
Men tar själv på mig mkt av missarna då min hjärna inte riktigt var med efter allt i veckan. Nä nya tag i Råneå nästa helg!

Anyway i morgon blire födelsedagsfirande av Krille, rida 2 hästar sen plugga lite sen kanske man hinner göra nå roligt på kvällen, förhoppningsvis! På tal om de ja måste sova, icke vända på dygnet! fyfy

Your a beautiful disaster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0