It haunts me

Duscha sen kvälls fika sen sova? Jajo för i morgon blire körskolan.

I'd tell you how it haunts me,
cuts through my day, and sinks into my dreams

Efter Caysas död är de närmaste bränslan ja varit S.e.g, har inte vart in på själa området eller stallet där hon stod åh där de hände.
Ja ser Caysas död som mitt fel
När ja skriver på ett tangentbort så använder ja alla fingrar, utom ett...
Efter Britneys död har ja skyllt på mig själv om hästar ja ridit fått en skada, även om de är ett tag efter. Tror mig förstöra allt.
Mina föräldrars skildsmässa ser ja som mitt åh mitt hästintresses fel
Åh till sist så hatar ja inte min pappa, men ja hatar den person som han är nu

I only blame myself, and i´ll never forgive myself for the things i´ve done

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde sluta skylla på dig själv, du vet att det inte är så. Olyckor sker, och du tar åt dig, som att du måste skylla på någon. Tro mig dom flesta sakerna hade förmodligen hänt ändå. Du mår inte bättre av att pressa all skuld åt dig det vet jag. du har bara haft otur, inget är ditt fel! <3

2010-09-20 @ 08:06:47
URL: http://maliinjjjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0