Every night

Everybody's gonna need somebody
To take our troubles, and our worries, and our problems all away

Tanken var att sova, meeeen det är en fluga(som int dom jävlarna vara döda?!?!) som förföljer mig! Den va i mitt rum sen i badrummet när ja gick dit åh nu i mitt rum åh kan ingen komma åh döda den?!
Sett Idol, lite vampire diaries åh gossip girl, ja nu äre höst åh alla serier drar igång igen :)
Inge pluggande, inte springade ikväll inte, nono. Istället käkade ja lite överbliven tårta ja fick med mig hem igår... Fail, fail, fail!

Min kissekatt som legat åh sovit hela kvällen i min säng har nu dragit ut så nu var man helt själv, olåst dörr som alltid men nu säger ja godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0