misslyckad

Om det bara finns 1 i hela världen som du. Bara du.

Så många tårar som fällts idag och iripcip alla har sagt du inte är värld min tid eller mina tårar. Utom jag så klart som säger du är värld så mkt mer än mig, Jag är inte värd dig åh jag har aldrig varit! Så enkelt äre.

Jag vill fly, jag vill bara fly från livet. Det finns snart igen som kan få mig på bra humör. Det borde finnas alkolås på datan men dock kan ja mitt lösen och 1 telefon nr ja aldig kommer glömma.

Varför gör du så här mot mig?! Varför gör du det så enkelt. Det är någat ja aldrig skulle kunna göra mot någon jag älskar. Men tydligen du och då är frågan. Älskar du mig eller inte? Det är någon som inte jag kan svara på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0