Hur dum får man va?!

Sagt hela kvällen att jag ska inte, jag ska inte, jag ska inte och vad gör jag!? Så klart gör jag det. Åhhh Idiotiskt... Att man aldrig ska lära sig, seriöst!!

btw det roliga jag höll på med i kväll kunde ja inte fortsätta med, för måste inhandla lite grejjer för att fortsätta med det, tyvärr så nu vare väll bara att  plugga? som ja skjutit upp det. Hela min vecka kommer bestå av plugg, hela min helg oxå, troligtvis hela veckan & helgen efter det med.
Har ju inge bättre för mig, åh kan det inte hjärtat bara bli bra ?! Hoppas verkligen inte det är nå allvarligt :S Men på tisdag ska Monica kolla så. Men måste komma ihåg att stryka mig från Hessekursen & hopptävlingen... Fan jag som ville hopptävla & Hesseträningarna är alltid lika roliga och givande :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0