You´re gonna go far, kid

Kom typ nyss hem från Carolinen, jag låg och såg greeys och chatta me lite fooolk... HAHA medans carro låg och sov typ. Sen va ja tvungen åh dra för bilen ska på besiktning i morgon kl 8!
Lovar den int går igenom så vi int har nån bil i morgon :((

Iallafall följde carro till stalle, frööös. for hem och halv sov. Monica tog foffen i dag och vi red inte för vi tyckte de va så kallt och tror inte att någon av oss va riktigt pigga. Sen hämta Mallan. Fixa käääk och dra till Amanda, som ickeee var hemma men kom lite senare. Käkade & såg en film innan vi körde hem malin och jag och carro drog till henne. Just ja vi var förbi Malins stall oxå en sväng.
Sen har flygbiljetterna bokats så snart göteboooorg :D:D
Iallafall min stackars dricka är en isklump och jag e trött så ska gå och tvätta bort lite smiink sen sova.

Men fööörst ;)

HÄXBILD NR 2 :D:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAH, asså häxbilden ................

2010-11-26 @ 10:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0