I love your lies


Drog till Luleåå på lite failade missions. Men vi gillar Lule så vi drog ett max häng... som alltid!! :O Seriöst nu äre slut med hamburgare, godis, chips m.m för mig! Ska fan försöka fram till nyår. För denna livsstil funkar icke! Nyttiga livet börjar nu!

Sen Boden again då, vart liiite förföljd av aina men inte stannad så ännu har ja inte blivit stannad under alla år ja kört moppe/bil ;) Ganska skillat. Aja kvällen va väll rätt chill. Men det finns en sak jag inte kan släppa och alla runt mig märker nog det dock..

Men nu ska jag tvätta bort sminket, lägga ansiktsmask en sväng sen sova. I morgon ska ja iväg och rida Emma en sväng på banan. Ska försöka få mammsen åh fota :)


Btw har ja kommit på en fördel med vintern. Dock finns den inte nu... hade kunnat finnas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0