Från och med du

Nu måste ja berätta för mamma att ja typ löst allt med min pappa... kan bli intressat för ja vet vad hon tycker.  Men Ev nu nån helg ska ja ner till Göteborg. Vet man kan inte lösa nå så snabbt men man kan försöka och ingen av oss mår bra av hur det har varit. Iallafall skönt att komma bort från Boden, för här ser man iprincip alltid nån man känner, som man kanske inte vill träffa dock. Men det skulle vara skönt med en paus och komma bort en helg! Så ska nog kolla upp lite sen får vi se näre blir :) Dåå kanske man får lite peeengar till att shoppa (a), haha oops, jag vet jag är bortskämd men iallafall!!

Nu ska jag duscha och fixa mig lite sen blire Middag i Björns lite/väldigt mkt senare. För dom e åh bygger på stallet, jag är för lat för att bygga. Nej inte riktigt, jag fixar med hästarna. Bygga är inte riiiiktigt min grejj så över låter det åt dom som kan de^^


Im trying just to see you
only wanna feel you
dying just to hear you say
those three worlds


Studenten... Det är verkligen en dag som man minns. Finns inget jag skulle vilja ända på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0