Pictures of You

Vaknade typ kl ett, fyfan va trött man var!
Haha men kan skriva lite om lördagen och söndagen :)
Lördagen då vart det ju rida ut på Emmsingen gick toppen! :D Sen middag hos Monica me henne, Johan, Dixie, Fredrik & Mamma. Sen fort till carro för lite fest, dock snea jag som faan och sen ja hmmm... däcka jag? Haha På söndagen vart dee köra hem lite foolk sen max med Carro & Lollo som det var en evighet sedan man såg!! Sen stallet och rida Bayern o kooolsvarta mörkret men jag hade min pannlampa men jag säger bara en sak... Hittade en nakdel med glänsiga hjälmar xD HAHAH Fick tejpa fast pannlampan på hjälmen men den satt ju då iallafall. Sen iväg till Luleå och hämta Thomas och hämta lilla godis :)


Jätte mysig katt, tillskillnad från Mio då... haha nä båda är så sööta :)

Snart mot stan för handla liteee, sen stallet. Se om det är någon häst som skall ridas! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0