Never thought we'd have a last kiss

Drog till Luleå med 3 söta tjejor i dag : ) LULEÅ <3 haha. Vi gilla luleå, mkt bättre än Boden.
Iallafall sen slinga mallan lite, som fick åka hem med det i xD haha äta och chilla hos Amanda innan man skjusa hem Carro och sen vidare hem till Vittjärv.

Iallafall chill dag som slutade med lite bra serie, B&J <3, mystäcke och en  social katt :)
Dock så fort jag kommer hem. Så fort jag blir ensam bryter jag ihop. På dagarna går all kraft åt att försöka vara stark.

Morgondagen kommer  bestå av att rida lilla Bayern. Ska fortsätta leta ridvägen tilll buddbyn. I dag när ja gjorde de kom ja heltplötsligt till en väg ? eller en för typ skogsmaskiner men de va kört nu i snön alltså sen stod de en bil där?! Asså på med nån i mitt ute i skogen på en skogsmaskin väg!! Skumt. Orkade dock inte kolla vidare på det + att de började mörkna så vände åh red hem. Men undra vart vägenn kom ifrån. Ska leta rätt på den så slipepr man rida på en skogsstig där rådjur eller nått går (Y) HAHA

Never imagined we'd end like this...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0