Million pieces

Det är så mkt lättare att hata än älska. Men det är lättast att bara inte känna alls, bara stänga ute allt. Sluta bry sig.
This is it, this were the last teardrop.
This is a new start, for all of us
.

Det är aldrig enkelt. Men jag är starkare nu, jag vet vad jag vill och jag ska inte ge upp.


I dag har ja vart åh tankat Sannas åh deras Volov som vi körde med i gårkväll : ) Drog nån vända på stan innan vi bytte bil, sen lämna ja av tjejerna i stan och drog till stallet och red en liten Bayern. Sen när ja kom tillbaka kom vätrinären från Kalix och med hade hon en praktikant vilket va Kajsaaa som ja va me lite på Krf så de va skoj :)) en fick Foffen sig lite pyssel och spelar ingen roll om ja aldrig mera kommer ut på tävlingsbanorna med honom. Jag kommer ändå satsa på det jag vill och kommer ja inte längre med honom var det väll inte heller meningen.
Allt händer av en anledning och Foffen kommer alltid att vara den häst som betytt mest. Alltid och vill bara han ska bli frisk, eller inte behöva ha ont i allafall...

Sommaren/hösten 2009



Sommaren/hösten 2010




Han har ju kommit upp mkt mera i nacken och han har kommit ihop mera hela han och hoppningen, ja de har ju hänt en del sedan första hoppningen! :) även om han alltid kunnat så har ju inte jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0