Heeest

Okej jag ska till och börja med säga att Foffen är världens finaste häst enligt mig. Men i dag har ja ridit en häst som är väldigt lik honom för utom att hon är ganska mkt större, nättare och ganska mkt mera gångarter! Fyfan vilken härlig häst att rida! Det vart en liten oplanerad ridtur i dag när vi provade ut grejjer och jag säger bara ser fram i mot att rida den där hästen!
Fan oxå nu har ja 2 hästar som håller mig kvar i Boden :( Det går inte bra för mig det här...

Aja nu köra ja igång med ridningen igen för i morgon ska ja rida ut på Bayern sen på lördag ska jag och Monica rida ut med Bayern & Emma :)
Foffen ska nog in till kliniken nån gång under nästa vecka så får vi göra en ordentlig koll på honom :( Hoppas verkligen har blir bra snart alltså. Men för Hesseträningen har ja ju iallafall Emma om han inte skulle vara igång nu då.

Jag är så lyckligt lottad som får vara hos Monica och rida så mkt jag ill iprincip. Så länge det finns hästar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0