Glad ?

Fixa körkortsteorin i dag, 62 av 65 rätt (sen vre ju 5 frågor som en va poäng givande då), visst jag va grymt lättad över att ha klarat de där jävla provet men jag har fortfarande uppkörning, ja har fortfarande bara prövotid i 2 år och det är dyrt me bil, dyrt med bensin. Visst man tar sig ju nånstans, så långt bensinen räcker iallafall.

För tillfället vet jag bara en sak som skulle kunna få mig riktigt glad dock. Men det var en annan historia för nu ska ja duscha sen njuta av att jag slipper plugga! Men just ja de va ju den där uppkörningen, men på tal om det så har ja kör lektion imorgon, bäst att alla håller sig inne om ni inte vill bli påkörda... Just kidding det ska väll inte hända, det hade ju vart hemskt tråkigt, eller?

Säger alltid utan förhoppningar blir man inte besviken, inte lika mkt iallafall. Men ändå  bygger jag upp massa förhoppningar och blir lika krossad varje gång.
Dock lär jag väll aldrig lära mig för jag vill ju innerst inne att mina förhoppningar ska bli verkliga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0