Booorde...

Sova.

men ändå sitter ja uppe, fail. Men när ja kom hem för för drygt 1 timme sen så hade det kommit ett nytt avsnitt av vampire Diaries som jag bara va tvungen att se!
Iallafall lite halvgalen kväll bestående av 2 tripper till luleååå, 2 tripper till skogsååå, kört runt i staaan sen sladdat på plattan ;) Men körde bara "min" bil en av tripperna till luleå sen låna vi Sannas mammas volvo v70 som inte startar och som behöver starthjälp! XD Faaan va fail iallafall.

Även om det spårade lite på slutet så var nice. Komma ut med kompisarna och slippa tänka på livet, bara leva igen lixom.

Nu borde ja dock gå och joina min katt och min säng... jag fryser ihjäl, ute är det typ 30 minus grader och på mitt rum 10 minus... okej inte riktigt men typ :O
Ska upp tidigt i morgon och rida ut med Emma, Bayern & Monica som sagt :D Det blir väldigt nice. Sen i dag(igår) måste ja bara säga att då tog dom bort liten ponny! Ozzy som ja red lite tidigare i sommras :( De upptäckte en fraktur på knäet och den har nog funnits dära läänge :( Trist. Sen Har Foffen fått tid till kliniken... Tisdag kl 9, eller så vare 9.30? SPELA ROLL NU SKA JAG SOOOOVA!

Blue eyes...

Kommentarer
Postat av: sannaa

ååhh efterblivna biljävel.. men kul vart de ändåå ;)))

2010-11-13 @ 14:58:38
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0