Weekend

Helgen har bestått av lite allt möjdligt men Tävlat har jag gjort! ;D
Körde upp hästarna på fredag kväll och red lite på banan, gick kalas bra och kändes toppen! Hästarna sov där uppe och vi for hem, Lördag morgon vare upp igen för att tävla. Första klassen LB:0 gick toppen bra, nytt procent rekord på 62.2% och 199 poäng! :D Räkte till en 4dje plats (självklart 3 placerade) och jag hade fan blivit placerad om han inte bockat i ena galoppökiningen! Eller om det kommit en sen strykning... Aja så kan det gå ;) mkt nöjd i allafall. I andra klassen var han seg och inte fram och hamnade för mkt bakom lod och vart låg, tyvärr. Och jag orkar inte riktigt rida upp honom när han blir så seg, då går allt för att försöka få fram han , haha ;) Nä men fick typ 163 poäng ändå.
Söndag vart de upp igen för att vara funktionär men jag gick mest bara runt och träffade lite kalixbor och andra folk och bara gick runt och gjorde inget, haha nödvändigt... aja ;) TREVLIG helg !

I morgon bäre av till Kalix kvart i 7 för att köra hästen till Holmen, han ska få sova dära på tisdag. Dressyr"tävling" står på schemat i morgon och hopp"tävling" på tisdag + Hesse träning senare på dagen i Boden ;) Här äre ingen vila inte ;)

Bilder kommer! ^^

Sedan ha man vart med Carran och Mallan i helg oxå, dom sov hos mig på fredag - lördag och vi sov hos Carro på lördag - söndag så de säger väll allt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0