Trött

Bilder från framridningen i dag. Gick inte bra alls, eller på framridningen var han rätt så fin men på banan vart det spänt och fjant. I LCn skyggade han och gorma. I LBn glömde jag första halten(är ju ingen i LCn...) sen så var han spänd som en stålfjäder ! Men en 7a på mellantraven vart bra, speciellt för att vara han då vi aldrig riktigt fått bra på det åh den kändes bra :) Om han bara inte ska titta på att jag spänna sig...


Att han ska vara en sån fjaaaaant ! Aja vi jobbar vidare så får vi se. Älvsbyn/arktiskt är nästa tävling ;)
Dock är jag sugen på att dra dissen, avanmäla och dra till jokkmokks hopptävlingar i ställe! Men nä kör dressyren tror ja...

Nu är jag svin trött i allafall och mamma iprincip tvingar mig att plugga, kul. I morgon ska jag testa rida Hjälten(Grabben/Wille, han har många smeknamn) som jag nog hur som helst ska hålla i gång lite när Dixie och Fredrik drar utomlands. Får vi se hur det går^^ Sen blire Älvsbyn för tävlingsmöte. Inte riktigt nå att se fram i mot.


Ont i hela kroppen har jag oxå, har börjat göra ont på framsidan/höger sidan av halsen som om jag sträckt mig. Och ja jag kunde ju sitta ner i programen men tack oh lov för en skön sadel. Nu där i mot gör det ONT i sittbenen, dom är så ömma, speciellt vänster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0