That´s just who we are

Fina fina fina Foffen <3 Gick galant i dag, tänkte mkt på det björn sa i tisdags och ja allt funkade nästan. Värme upp i skogen sen gick ja in på ridbanan en sväng och checka lite, det släppte lite granna då det är så blött så red inte så länge där sen trava av en bit ut i skogen och skritta heem :) I morgon blire vila och fredag ska jag plåga igenom mig ett pass som i söndags fast själv nu... Monica drar söder ut i morgon och kommer hem först på lördag = första tävlingen med foffisen "själv", fast har ju dixie, fredrik & mamma me så ;)
På fredag blire dessutom städa ur Monicas tävlings skåp jag ska få andvända :) och leta fram ett par lite längre sporrar än mina små ponny sporrar, haha.


Through the good times and the bad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0