Problem ?

Jag ? Nae, verkligen inte. Kan bara inte sova... jag är inte trött. Tror ja sov för mkt när ja sov på bussen till kalix och sen till lule. Aja, ska ju bara upp om 4 timmar så, haha.
I morgon får vi se vad som händer. Om ja orkar mig upp till kalix, det kändes grymt tungt men slutet är nära nu!
Vart väldigt emo nu. För alltid när att i mitt liv är bra, jag mår bra och allt är toppen så har något hänt, och just nu börjar ja känna så där att snart händer något, och det är ju bara det att det alltid hänt något, vilket gör att jag blir rädd. Blir som en spärr i huvudet som säger stopp ungefär... Åh jag måste verkligen lära mig att slappna av och just nu måste jag sova !



Foo Fighter i söndags <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0