Men va fan...

Kul att alla sover nu! Utom jag, bara för att ja är typ överpigg och helt över stressad för i morgon ! Har inte kommit långt på powerpointen alltså... Fuck varför gör ja de i sista minuten ! Varför lär jag mig aldrig ?? Men snart spelar det ingen roll för NU är det bara 22 dagar kvar till studenten ! :D Åh jag är så jävla taggad! Mest för att jag slipper skolan och åka upp till kalix varje jävla dag typ xD Haha

Så när jag fortsätter kvällen med depp/emo musik åh så ska jag försöka plugga färdigt, hehe. Kommer vara klar lagomt tills att jag ska kliva upp! Haha



Hatar när man tar folk för givet


Kommentarer
Postat av: C A R R O

TAGGAR SKOLAVSLUTNINGEN ;)

2010-05-20 @ 16:40:24
URL: http://caaaarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0