Don´t give in


Utsikten från mormor & morfar :)
Var på gallerian en sväng och gick runt på stan, fick mig ett par jeans leggings och en t-shirt ;) Perfekt
gick även och åt på chinaa ;) Skönt med en sån här dag men synd att det inte vart nå luleå... och inget nästa vecka för hon ska till stockholm så blir efter det men jag ska fota under tiden så ska vi redigera dom sen ;)



Lev med kvallan på dessa men detta var från förra förra onsdagen när jag var i studion ;)

Tog dessa från hemsidan så var tvugen att printa och sedan spara dom i paint... haha, vart mera bilder men dessa valde designern ut så ^^ Men som sagt kanske kommer mera bilder nån gång om jag får från Maria^^

Kommentarer
Postat av: Josse

Snygga bilderna blev! :D Vad heter hemsidan? :)

2010-05-07 @ 09:32:22
URL: http://www.josssem.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0