Depp inlägg

Vi börjar med ett halvt depp/emo inlägg

Jag orkar verkligen inte, jag gör inte det. Jag är osäker på allt nu mera, ifråga sätter allt känns det som. Jag undervärderar mig själv eller jag tror helt inte på mig själv.

Måste verkligen ta tag i vissa saker nu och måste bara ta modet till mig och göra det. För nu är jag less på detta och jag vill inte att det ska bli som förr för jag orkar inte det en gång till! Tyvärr kommer jag aldrig bli riktigt lycklig har jag kommit fram till för har förlorat för mkt för att kunna bli det. Men allt jag vill är att bli så lycklig jag kan, det är allt jag vill. För som det är nu vill jag inte ha det, och om någon tror att det är det jag vill så varsegod och tro det.


Du sa aldrig allt till mig så varför ska jag...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0