Come on you’re almost there

Idag har jag vart en sväng förbi skola, sen holmen. Red ute i paddocken på Fröken för Maria, på kandar. Tycker dock vi glömmer det ridpasset... Hujja man går snart ut och man kan inte rida.
Aja i morgon blire hoppning ute, få se hur det går. ÅH just ja måste anmäla mig till Kicki träningen 14-15 nu, fast gör nog det i morgon (A)
For en sväng förbi stallet i dag, rensade ut tävlingsskåpet, fota lite, tog hem och tvätta tävlings schabraket. I morgon blire stress då jag måste på skolan efter holmen för åh få min loggbok som jag inte fick i dag! Har jag otur hinner jag då inte ens med 5 i ett bussen så kanske blir att ta halv 3... Sen ska man då hem, rida, smörja, packa.


Foffisen innan ridturen i går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0