Blåslagen...

Lyckat, flög av på framridningen till hoppningen, pigg & galen fröken som drog bock serie 2 gånger, andra flög ja... Sen hoppningen gick väll så där, hoppa lite studs i böjan och då hoppa hon ett snärj tog hon 2 i ett språng... Men nu är jag då helt öm på vänster sida rumpa/höft och lite i nacken men inte så farligt. Ryggen är helt ok men det känns i den sen gör höger axel grymt ont oxå. Men Dixie ska rida foffen i dag iallafall så får jag bits ihop 2 klasser i morgon. Dock börjar Dixie blir förkyld så detta är inte bra! Men blir stallet för åh smörja och packa iallafall och tvätta ben på hästar. Jag som hade allt planerat! Och just ja grymt sur för jag åkte bussen till skolan och så hade inte mentor jäveln inte lämnat min loggbok i facket så ringde nä hon hade glömt den!!! Toppen så jag hade kunnat hinna med 12.15 bussen men näää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0