Always

Dagen började med buss resa till kalix, satt sedan på skolan i hundra år med Josse åh några från hennes klass typ. Åt faktiskt lunch på skolan oxå :O + poäng till mig.

Sen Holmen vart de käka tårta åh sedan rida, red igenom ryttartestet I:1 och hade Druttis. Fina väldigt fina Drutten <3 Där efter bygga fram till hoppningen i morgon.
Kan bara säga att fuck vad jag kommer sakna holmen på ett sätt. Men på ett annat sätt kan jag inte vänta tills jag går ut !

Foffen har jag oxå ridit, ut i skogen och ridit på. Var en läskig bil i skogen som stod på men ingen var i närheten, åh när ja ridit förbi oh e framför så börjar den låta som att den börja gasa men ingen satt i :O höll på åh dö, haha okej foffen oxå... haha ;)

Sedan har Carran & Mallan vart här, såg Dear John. Typ depp film men den va bra men lite seg ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0