5 år

I dag äre 14 maj, alltså 5 år sedan jag kapade av fingertoppen, hehe. Den är ju dit sydd åh så men tillexempel när jag skriver på datan kommer jag på mig själv med att inte skriva med det fingret.
Kommer dock ihåg allt sammans som igår. Men som sagt jag har aldrig brutit ett ben i kroppen, bara kapat av (jo det gick genom benet och finger toppen hängde egentligen bara i lite skinn på ena sidan, ryser fortfarande när jag tänker på det)

Pekfingret var det som skadades, som förövrigt är drykt ½-1 cm mindre, hehe ;)


Nu är det iallafall 5 år sedan så det är ju historia. I dag vaknade jag jätte tidigt av mig själv men snart ska jag gå upp åh käka frukost för att vara i stallet kl 11 åh rida första hästen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0