The night is young

Dagen: Vakna ett, fixa sig sen dra till WF och få jobbintyg underskrivet där efter till AF och efter de hämta upp passet. Vidare till Malin och va där sen käka lite glass vilket fick bli min frukost. Sen hem käka lite innan de bar av till stallet. Red ut på Muan med Fredrik & Grabben, fin häst men väldigt speciell som påminner lite om min lilla saknade C <3. Sen dressyr pass med Foffen på kandar, gick finfint de oxå faktiskt. Sen komma hem kl 9, snabbt duscha och så för att hämta Carro och hyra film. Åka till Malin och sitta och se på sex and the city... då ja vart ner röstad 3 mot 1, för Jennie kom oxxå. Vart inte se nån av filmerna vi hyrde dock, haha. Sen körde ja hem Carro och sedan hem själv till Vittjärv.

Nu ligger här typ halvt död. Vart en stressig dag och jag hatar att stressa vilket ja tyvärr gör att för ofta. Dessutom har ja haft så jävla ont i magen den senaste tiden, åh hujja ja behöver verkligen den där semestern och de e nu! Dock har ja inte ens nå jobb eller nå men haha! Mitt hektiska liv...

I morgon bäre av till Lassbyn där Carro och hennes familj har stuga, ska fira midsommar med dom :) hihi, dock har ja inte packat eller nå men får göra de i morgon. Blir ju bara där 1 natt så ;)
Åh ja borde verkligen sova nu men ändå är ja uppe, fan vad ja har vänt på dygnet alltså.


It's not enough just to be breathin'
I need somethin' to believe in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0