Keep feeling it

I dag är försöka gången ja ska sova själv i min nya stora sköna säng, haha och försöka gången sedan i torsdag ja oxxå sover själv. Känns lite små konstigt nu, dessutom e ja helt själv hemma. Mamma e åh jobbar borta i veckan åh kommer hem i morgon & Thomas har dragit till Harads åh sover där.


Mkt kvar åh göra i rummet men de tar sig ju iallafall ; )

I dag har ja vart me Carro & Malin då som sov hära, har lite vattenkring åh annars bara chilla. Sen bar de av te stallet åh red, kändes som i början som va fan göra nu får hästen vila resten av sommaren så tar ja de här till hösten igen! Men nä sedan vart de riktigt lyckat. Nu ska jag bara träna upp min vänstra sida, haha är man höger hänt så är man (a), och mina armar och mage och rygg.
Ponnyn där i mot skrittade på lugnt som alltid, han är ju som söt den där lilla saken :)
Kom dock inte hem från stallet först vid kvart över 9, men det funkade då oxxå. Kvällen har bestått av att kolla serier och bara chilla. Behövde de kan ja ju säga!


I can honestly say I never ever felt like this before

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0