Just like a Papercut

Jaha, då va man hemma då. Städningen på Tippen, eller ja vid grindarna och in var ju seriös xD Haha ja och Jill drog till ena grinden åh resterande 11 var vid den andra. Aja vi hade minst lika roligt bästa fyndet var ju ett Batteri som de stod skulle vara andvänt innan 1976! Vi lixom dog, haha ;)

I morgon blire Kalix åh tömma skåpet på skolan och luncha med klassen åh mentorn i stan åh sedan en tripp till Happis med Mamma :) Ikea u know ;) Blir nog shoppa lite till mitt nya rum (a) Senare på schemat står motionering av Ossi & Foffen.

Kan ju förövrigt säga att Ossi är en hmm C ponny som stått hos Monica nu ett tag då den varit skadad. Ska åka hem till sin ägare i helgen men då han är friskförklarad så har han fått börja skritta och då kasta hon upp mig på honom såklart, men det funkar ju de oxå. Fin ponny med mkt motor som har lite svårt för åh stå stilla ;) Nä det är grymt kul åh rida ponny kan ja ju säga! :) Foffen känns ju jätte stor efter man suttit på den lilla, hihi :)


Nu duscha ! Känner sig anningen äcklig kan man ju lugnt säga, sen blire sitta i såpa med min ena hand. Kan knappt räta ut fingrarna och knappt knyta den... Hujja vad ont det såret gör!

Just ja, dom i stallet seriöst mobbade ihjäl mig för min klantighet med cykeln...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0