Soulmates are forever

Vart en tripp till stan igår kväll & förbi campingen. Men kan ju säga att norrmännen är fan så läskiga ! Haha men roliga namn har dom i allafall! Typ Björn Tore & Bert, haha xD

Går kvällen slutade i allafall hos Carro efter en promenad från stan till Bodforsen.
Vaknade kvart i 3 av att mamma ringde åh fråga när ja skulle hem, så käka lite sen hem och sen stallet och rida Foffen på kandaret lite ;) Mkt finfin hest dock lite halv seg, sjuk och trött ryttare men nå fan funkade det iallafall.

Min önskelista till när ja fyller år är:
*Foffen...

Caysa & Britney, mina gamla hästar som ja älskar och saknar kommer alltid ha en speciell plats men känns som jag och Foffen passar mkt bättre ihop just ridmässigt och allt händer väll av en anledning egentligen. Det kanske var det här som var mening med allt.
Britney var den lilla trygga läromästaren som man kunde göra allt med men hade sina små busigheter ;) Och Caysa det lilla bitchen till häst som lärde mig att man faktiskt oxå måste rida, man kan ju inte bara sitta där.
Och så Foffen... allt har egentligen gått, Hesse har sagt det & Monica har sagt det - att vi passar väldigt bra tsm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0