Not afraid

vakna för en stund sedan, bara käkat frukost. Men nu har ja börjat få tillbaka min vanliga dygns rytm som e sova bort halva dagen uppe halva natten ^^ Inte som i london då vi va uppe till typ 1 varje morgon men ja vaknade av mig själv kring 8 :O Inte likt mig.

Det e helt sjukt att de redan e Torsdag! Känns som nyss ja va i London asså! Fy fan vilken härlig stad btw och jag vill tillbaka !!

I dag blire nog att ta körskole böckerna, mobilen me spotify, dra på sig bikinin & dra ner till bryggan ;)

I går var ja till stallet en sväng men ja red inget men i dag då drar vi gång me ridandet igen, Monica sa att hon förstår min känsla på Foffen men att han blivit så mkt finare & speciellt starkare och att han inte va de när hon "lämnade" över honom till mig. Då de e typ bara e ja som ridit honom senaste året utom nån gång Monica, Dixie
& Hesse gjort de.

Sen på kvällen drog ja till Daniel åh såg film & myste, sen vart ja så trött åh drog hem åh soooooov, haha ;)

Kommentarer
Postat av: Josse

Sandra, jag säger ju det, London är bäst!!! När jag också gått ut så drar vi till London, är du på? :D

2010-07-21 @ 19:45:59
Postat av: Sandraa

LONDON I MITT HJÄRTA <3 :D:D HIHIH MEN JAAA JAG E JÄVLIGT PÅ! :D:D FÖR JAG SKA FAN TILLBAKA DIT NÅN GÅNG I MITT LIV <3 :D HIHI

2010-07-21 @ 20:18:05
URL: http://ssandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0