Deprimerande dag

Regn regn och regn... fan vad deprimerande väder det vart i dag och  har väll inte direkt fått mkt gjort kan ja ju påstå. Tagit det chill, valt ut bilder som ska framkallas, chillat mera, käkat "familjemiddag" me Mamma, Thomas & Linda... & vart en sväng till stallet och kollat till Foffisen

Jag e less, jag saknar min lilla häst, min Caysa som skulle ha fölat nu i sommar. Har sett bilder på en annan Zuidenwind avkomma som finns här i boden och är ca 1 månad. Fan vad avis jag blir!
Sen vill ja ha en egen häst, ja saknar allt som hör till, ja rider ju som bara Foffisen... hatar det, jag saknar till och me att mocka och ha stalljour : O Då e det fan illa! Även om visst vill ja ha en egen men mest av allt foffisen, finns nog int så många andra hästar ja skulle vilja ha...


Caysa                                            Foffen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0