Weeks Go By Like Days

I går vart en välförtjänt sovmorgon ! Sen for jag inte och red heller utan slappa hemma hela dagen framför tvn typ, inga läxor gjordes men tog mig utan för dörren och en sväng på stan iallafall.
I dag ska jag där i mot fara till stallet men får se om jag rider eller inte för min hals har börjar göra ont... igen. Men just nu sitter jag och ser på alpint, snart os ju ! :) Blir sugen på att själv åka lite men jag hinner bara inte, men vill verkligen åka till kåbdalis och åka, synd att man inte hinner...


Det är redan söndag, vart tog helgen vägen igentligen ? Det var ju nyss fredag. Det går så fort allt, man hinner ju inte med något känns det som. Nä i kväll blire plugg ! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0