Livet går vidare

Vilken början på 2010, det som skulle bli ett bra år fick verkligen ingen bra start... Men livet går vidare även hur nere man än är. Så Efter allt var det nya tag och gällde och skolan. Mitt schema är chill men läxor som fan... Sen har vi praktik v. 9 så i morgon ska jag höra hos Benita i skäret. Ville ju åka söder ut men kändes inte givande för 1 vecka. vi får vara 2 veckor och vara över lovet om vi vill men "mitt projekarbete" ska ju föla helgen v. 10 så. Sen hade jag så viljat vara med på Brk tävlingen lördag v. 9 med lilla FF :)

På holmen kör vi på, har bara ridit ut och hoppat än men till veckan kommer Hesse upp och då blire nog lite dressyr hoppas jag på. Annars har jag Hesse träning på tisdagen i Boden så :) Är glad att jag har Foffen just nu utan han vet jag inte vad jag hade gjort just nu, antligen deppat. Är inte sugen på någon ny häst för närvarande. Vill gå ut skolan, bestämma mig om jag ska plugga vidare eller jobba och i såfall vart och fixa iordning mitt liv nu då innan jag köper någon ny känner jag. + Att då kanske man hunnit spara ihop mera pengar oxå så man har lite ekonomi :)

Tillbaka till "mitt projektarbete", äntligen kommit igång nu, En travare på WF som heter "Agda" och ska få föl i mars :)

Känns som om allt börjar gå bättre och bättre nu, så nu inväntar jag nästa katastrof.


Loved you once
Love you still
Always have
Always Will
           
Cayenne                         Britney                                Foo Fighter
 1993-2010                       1992-2008                             2001-

Kommentarer
Postat av: Belinda

starkt!

Låter klokt.. 2010 blir nog ett bra år ändå ska du se.. Börjar de dåligt så blir resten kanoners hehe

2010-01-23 @ 18:49:20
URL: http://beliiindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0