We are Broken

2 ridpass i dag, jag är helt slut och när jag kom hem från sista så har jag bara ätit, duschat och suttit vid datan/tvn. Kul liv och skjuter upp pluggandet till i morgon ! Orkar inte i dag och nu är det så sent.
Aja, första passet Ivan på holmen på kandar :D Gick finfint, dock väldigt stel häst... väldigt.
andra passet Foffen i boden och nä alla säger att det ser bra ut och han har blivit mk finare sedan första gångerna men min känsla är som om det går värre och värre och allt går sämre och sämre. Nästa gång blire kandar på honom i allafall, kan ju bli kul. Alla tycks tro på mig mera än vad jag gör, blir galen snart !
Men Monica förstår även hur jag känner när de gäller att det bara känns sämre.

Skulle säga tagga tävlingstermin 2010 men känns som om det kommer gå åt helvete men då kan det ju inte gå sämre än vad det brukat göra ;)

Denna i svart skulle jag dock inte säga nej till ! Jag behöver verkligen en ny kavaj om man nu ska tävla ;)



 
Never take life too seriously.
Nobody gets out alive anyway.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0