When the stars go blue

Dagen började med att väckarklockan ringde kvart över 5 och nästa vecka ska jag gå upp 4 dagar den tiden (!), Anyway vi var på Holmen red ut som nästan vanligt nu. Hade lilla Errac på ca 185 cm i manken och vi typ gasade på galoppen ordentlig vilket var mkt härligt men fortare har man ju ridit ;) Sen buss hem och rida Foffisen som var... Först väldigt fin men lite seg men så fort jag skulle börja galoppera vart han så där så det känns som om det går mera bakåt istället för frammåt och då kan man bara invänta katastrof iprincip och nog kom den när jag trök på han för att gå lite fram så då vart det bakåt! Och jag fortsatte såklart framåt och väl uppe igen så var han inte kvar på jorden kan jag ju säga, haha han bara sprang och titta och skygga för allt. Så mkt av att bara sitta till och tycka på lite, Fick han lite fin igen sen gav jag upp och red hemmåt. I morgon galopp intervaller med Fredrik och Hjälten ;)

Annars har jag inte gjort mkt i dag, Borde plugga för att sicka in svenska uppgifterna, läraren kommer inte vara glad på måndag tror jag men aja det blir senare i livet.

Jo sen höll man på att somna när jag duschade, haha, blundade och det var gode skönt så stod och blunda och helt plötsligt vinglade jag till och det va så nära att jag föll, ja ibland är man ju duktig!


Bjuder på lite misslyckade bilder från jullovet som fick ännu värre kvalla när jag ladda upp dem.

Red Flower
       



Blandat
       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0