Bad day

Allt har bara gått fel, bussar som kör fast, lastbilar som kör rakt fram i rondeller och fasnar och skapar västa bil kön på kalixbron (Y) och usel ryttare som sovit ca 4 timmar.
Sen bröt jag ihop på bussen hem till boden igen, jag orkar det bara inte detta känner jag. Inget fungerar länge och allt är jobbigt. Ridningen känns bara som ett helvete och vill inte ens tänka på tävling nå mera och börjar bli mera och mer osäker i hoppningen igen...
Jag vill men jag vet att jag har lätt för att ge upp men är det så konstigt ?? Så fort jag slappnar av och allt blir bra händer något och nu efter Caysas död känner jag har inte tagit tag i något riktigt, jag har gett upp som jag vet att jag inte ska men kan inte hjälpa det...



I need you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0