You're gonna need someone on your side

Sov ett bra tag ändå i dag med tanke på att planen var att kliva upp vid 9 så vart det 12 i stället. Det vettiga som gjorts i dag är att motionerat Foffen, plumsat i djupsön :) Sen snubbla han på nå och ja huvudet försvann under all snö ! Men bra gick det men då satt jag av och ledde runt honom lite innan vi gick hem då. Han hade ändå jobbat på bra så :) I morgon lektion för Dixie. Måndag har jag honom då monica åker till umeå (tror jag?) vi lunch tid, Bayern ska starta :D Mockade även i dag åt honom, även om han är jobbig och mocka åt så vill jag göra det så fort jag får chansen, när man är van att mocka typ varje dag så känns det konstigt när man inte gör det + att då åker jag inte bara dit och rider honom utan oxå gör något :) Han är så fin, så glad att jag får rida honom nu när jag inte har Caysa <3 Och på onsdag ska vi prova sadlar, så får vi se om det blir att jag köper en åt honom eller om någon av dom vi har går att stoppa om.

Snart är det Middag och innan ska jag gå upp och slå på nån tvättmaskin, sen blire plugga hela natten lång i kväll... Men jag är iallafall ledig på Måndag vilket betyder att jag bara har skola 3 dagar och bara 3 lektioner som alla är Holmen, NICE ! :)

Foffen
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0