Vampire Diaries

Vart inge lule i dag, och pizza vart det i dag i stället för på lördag ;) Varken jag eller thomas orkade ställa oss och laga mat och mamma kom hem för en stund sedan så.

Holmen i dag, dom sa precis vad jag trodde på utvecklings samtalet. Sen red jag drutten och fan vad fin han kan vara ! När allt stämmer och nä behövde det dära och i morgon hoppning och jag skulle väll ha honom igen då. Äntligen när jag får hoppa någon annan än Errac nu så ska vi hoppa serie och jag tror jag kommer flyga som en vante i morgon, helt klart.

nu sitter jag och ser Vampire Diaries och av det jag sett så långt är det helt klart värt att se än! ;) Kvällen består då av dubbel avsnitt av Vampire Diaries, the Fast and the furious: Tokyo drift, Scrubs och How i meet your mother och när allt är slut kl 1 ska jag sova. Inget plugg i kväll inte, haha ;)


Love Sucks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0