Sundown

Gårdagens hopp pass för kicki är jag nöjd över :) Foffisen var fin bara en pallnit på först uppvärmingshindret, världens största fjant ! Hoppade i allafall bana på 60-70, 2 andra skulle hoppa den höjden och 1 90 så valde att hoppa den lägre just för att det var ju bara 3dje gången jag hoppade honom :) Men ska kanske börja träna för kicki om jag kommer med i fredriks grupp så man kan få skjus in till klubben med dom ;)
Hoppas på att få lite bilder fårn malin så snart som möjligt från detta, hehe :D


Bilder från dom 2 första gångerna jaag hoppat Foffen :) och andra gången var i dressyrsadel (Y)

Efter dagens pass hoppas jag verkligen att är träningen går dåligt så går tävlingen bra för det kändes hemskare än hemskt i dag ! Men jag var inte lite död i armarna och ben och han hade nog oxå lite träningsvärk skulle jag tro, Men nu lämnar jag över honom 1 vecka till Monica och Dixie som ska hålla igång honom till tävlingen :D
Hujja nu blir jag nervös !

I morgon drar jag till Skellefteå då i en vecka drygt, skönt åh komma bort en sväng från vardagen kan jag ju lugnt säga även om man saknar vissa saker <3
-
Inte mkt kvar av os men i kväll vart det ett os brons för sverige som nu är uppe i 10 st;) Blir så sugen på att åka slalom när man ser på det! :)
-
Nu slänga ihop lite grejjor och sen sova så man orkar upp då mamma vill åka tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0