Namnsdag

Ibland kan man bara skratta åt Foffens små påhitt, det är han i ett nötskal och kommer alltid vara.
Nä men hyfsat nöjd över dagens pass, skulle inte köra nått hårt utan skritta och trava och vart inget långt pass heller men behövde få gå ett lite lugnare pass. Nä puss på hästen :)

Inget pluggande ännu men kommer plugga i morgon på bussen, iallafall sitta och skriva lite så jag får något gjort. Sett os i kväll (A) och jag sa redan innan anja åkte hon kommer säkert åka ut och vad gör hon ? åker ut !! Eller nja kraschar mera var det väll, hehe ^^ Men typiskt i allafall.

I morgon ska jag träffa Syon och prata, sen holmen och ha löshoppning på hästarna. Hoppas vi får rida på Fredag. Maria E har ju åkt till Thailand nu som dom gör varje år, fuskit jag vill oxå till solen !



Tagga sommaren 2010, right ? ;)

Åh förövrigt har man namnsdag i dag :P Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0