How love should be

Börjar väll med Gårdagen; red ut på Foffen med Monica och Bayern dock flög jag men trodde verkligen jag skulle sitta kvar, apa till häst som sedan fick jobba på ordentligt! Sen badhuset och simma, dyka och leka ;) Därefter film och sen lite os tittande ;)

I dag red jag lektion för Dixie, på Kandar, gick väll ganska så bra det men kandarstången hamnar lite för nära bridongen för han har ju så liten mun och så har han några tänder som stången annars hamnar på om man skulle sänka ner det, hm. Men varm vart det då, ångrar så att jag inte tog ridbyxorna ! Nästa ridlektion på söndag blire tränsbett eller gummi så jag rider på det inför tävlingen som jag nyss anmält mig till, NERVÖS !

Men på tal om Foffen så har vi nog traglat för mycket dressyr för vi hade bommar på marken i dag och dom var livs farliga som om han aldrig hade sett bommar i sitt liv. Nä Puss på honom som seda skötte sig :)

  
  


Lite bilder från den fina vårdagen :)


Kommentarer
Postat av: maalin

Vad blire för klasser och när :)?

2010-02-14 @ 18:53:08
URL: http://maliinjjjohansson.blogg.se/
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Så fina bilder :)

2010-02-17 @ 10:02:48
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0