The Worst Day Since Yesterday

Dagens början var rätt rolig. När vi kommer körandes på smedsby vägen så kommer vi till skogså korsningen där står en bil som kört rakt fram. Mammas första komentar när vi först såg bilen: "Nä är det nu pejjo?" och självklart var det ju han ! Haha, Min komentar efter vi kollat så det va bra med honom och andra bilar kom för att hjälpa han: " Skåningar ska inte köra bil i norrland ;)" Så är det bara.

Holmen gick bra men var helt slut efter passet och sen gick det utför. Bussen till Luleå gorma ! Stod på universitetet där dom sa vi ska vänta in en annan förare och byta men inte bytte vi ! Så efter ha stått där i ca 15-20 min for vi till bussgaraget ?! Där dom då skulle fylla på motorolja typ, Amen hallå typ fixa det på morgonen eller nå ?! Nä äntligen i luleå gick jag runt lite men hitta inget för vart tröttare och tröttare för varje steg så då gick jag till tandläkaren och satt där och vänta i ställe !


Nu är jag helt slut, har nyss duschat och har nu hårinpackning som jag snart ska skölja ur ;) Sen lägga mig i sängen framför tvn med en chips påse och läsk ! Tur man är ledig i morgon så jag slipper åka upp till kalix.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0