The last song

gruvar mig lite inför i morgon. Paulina sa igår att vi skulle ta ridbyxor vi inte är rädda om till ridningen, det låter ju lovande ?! Nja ...

Ska hämta ut nya ridjackan i helgen, Nian kommer till tävlingarna i boden och säljer och skulle ta med sig min tävlingsjacka. Nu ska jag bara kunna ha den oxå (A) men ska nog inte vara några problem.



Jag känner mig helt slut i kroppen, huvudet är inte med alls. Mamma ville kolla om jag hade feber i dag för hon tycker jag ska va hemma i morgon från skolan... men haha jag hade bara 35 grader, hmmm så nu blire krypa under täcket med en alvedon <33 och sova, snart!

-
OS Brons i kombinationen till Anja dagen efter kraschen i störtlopp ! Starkt gjort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0