The good and the bad

Hujja, kom hem för en liten stund sedan. Fick skjus av magnus, simon och farmor som vart och hälsat på farfar som for in på sjukhuset i går :( problem med hjärtat och kommer vara där iallafall till helgen och säkert under helgen oxå även om han va bättre i dag.

Foffen for jag ut och red, till en början undrade vad jag gett mig in på, pigg och tittig men sen då lossnade det och han var helt underbar <3 Men taggad var han och gick bara och väntade på att få göra något. Det är Foffen det ! :)

Nu äta lite tråta jag fick av farmor och se OTH ;D Sen plugga... 


Kommentarer
Postat av: maalin

bortskämd.se!

jag vet inte riktigt:)

2010-02-24 @ 18:06:56
URL: http://maliinjjjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0